BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
djredmar |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 19:06 |
||||
Als je het mij vraagt... Spoiler!
Volgens Dr Bishop wou hij een paar afleveringen geleden zijn zoon niet nog een keer kwijtraken.. Alleen luidt de vraag, hoe weet hij dat zijn zoon uit de andere dimensie komt? Die kale mannen hebben dat niet verteld dacht ik. Zelf kan hij het niet zien, anders had hij het gebouw aan kunnen wijzen... |
||||
vxd |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 19:11 |
||||
indeed was een vette aflevering, alles begint in elkaar te vallen, die doctor heeft een groot verleden echt een top serie |
||||
Stevo |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 21:39 |
||||
Het is zeker om te zeggen.. een van de beste afleveringen Ik had er nooit aan gedacht dat Peter van een andere dimensie kwam... maar dat was wel het eerste wat bij me opkwam, namelijk je had al een keer gezien dat Walter voor het graf van zijn zoon stond Ik dacht ook nog ff dat Peter Olivia ging zoenen maar dat had ze weer mooi weten af te wenden Al met al een top serie!! BLIJVERTJE! Vincit omnia veritas! |
||||
Critical |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 22:27 |
||||
ow ik dacht dat Peter van een andere dimensie was al "verteld" geweest is in de serie?:p Alhoewel ik dacht dat toch? Of heb ik dit zo verkeerd op?:p |
||||
DarkForce |
Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 23:53 |
||||
Ja klopt, en zoals je zelf zegt is Walter zelfs al eens gezien bij het graf van de Peter van 'deze' dimensie. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
djredmar |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 05:45 |
||||
Volgens mij was het nooit letterlijk gezegd, hij mocht geen vragen stellen. |
||||
thefonzzz |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 07:54 |
||||
Inderdaad wederom een juweeltje van de vele fantastische afleveringen van deze schitterende serie. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
gambit |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 12:31 |
||||
Volgens mij is toch ooit een keer verteld dat Walter en Peter (toen die klein was) een auto ongeluk hadden waarbij ze in het water waren gereden en dat ze gered waren door de kale(n)....Waarschijnlijk is toen alleen Walter gered............... Ohja en er is ook een keer een flashback geweest waarin gesuggereerd werd dat Walter zelf (met?? 1 van de kalen) Peter uit dat Parallelle Universum had gehaald....... gambit wijzigde dit bericht op 13-02-2010 om 10:28, totaal 3 keer bewerkt |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 16:51 |
||||
Quote: In seizoen 1 heeft hij verteld dat hij zelf zijn zoon uit de andere dimensie heeft "gehaald" zover ik me kan herinneren. Het was inderdaad een erg gave aflevering! MrBlueEyes wijzigde dit bericht op 12-02-2010 om 16:52, totaal 1 keer bewerkt |
||||
zilpath |
Geplaatst op vrijdag 12 februari 2010 17:57 |
||||
In de aflevering waarin Peter besmet is met een virus heeft Walter gezegd tegen Astrid 'I cannot let him die a second time'. Waarop Astrid vroeg wat hij bedoelde. Maar hij is er toen niet verder op ingegaan. |
||||
Blubbie |
Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 12:40 |
||||
heb hem nog steeds niet gezien, heb een beetje achterstand, maar als ik dit zo lees... |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 14:11 |
||||
Quote: Je had beter dit niet kunnen lezen Maargoed ik vond dit ook een prachtige aflevering. Ik kan niet goed herinneren of het letterlijk was gezegd, maar ik had in ieder geval al zo iets in me hoofd dat hij ergens anders vandaan kwam. Ik hoop dat deze serie nog lang doorgaat! |
||||
carparzo89 |
Geplaatst op zaterdag 13 februari 2010 14:17 |
||||
Voor mij geen nieuws over Peter alleen echte bevestiging en nu weet Olivia het net nu ze wat dichter bij elkaar kwamen Spoiler! Was onze Peter bevangen door een virus en daaraan overleden waarna Walter hem uit een andere dimensie gehaald heeft, Hangt me iets bij van een afl met walter, de kale en huis aan water/ strand. en natuurlijk een hint van Walter bij een graf zo iets hangt mij bij tenminste bij. Ooit zullen we het hele verhaal weten Maar zeker een top serie en aflevering |
||||
whittret |
Geplaatst op zondag 28 februari 2010 16:35 |
||||
Ik vond het wat jammer dat ze weer terug gingen naar het verhaal van het plot. Dat van Peter had ik al door omdat Walter aan het graf stond van zijn zoon. Ik vond de losstaande afleveringen persoonlijk beter worden, maar ik blijf fan en ben wel benieuwd naar de rest van de afleveringen. Nog wat geduld oefenen lijkt me :-) |
||||
Stevo |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 20:34 |
||||
Over de laatste aflevering 'Peter': Ik weet niet hoe deze aflevering een 7.64 heeft gekregen want het is de allerbest tot nu toe.. mythologie ten top!!! WOW!! Zoveel antwoorden en zo goed doordacht van de schrijvers.. allemaal vragen die je al had vanaf seizoen 1 werden beantwoord.. FRINGE Vincit omnia veritas! |
||||
act_of_god |
Geplaatst op woensdag 07 april 2010 21:34 |
||||
Inderdaad veruit de beste aflevering tot nu toe! |
||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op donderdag 08 april 2010 17:27 |
||||
Quote: Was inderdaad een geweldig aflevering! Veel geleerd in de aflevering, zonder al de mysterie weg te nemen uit de serie. Op tv.com was wel een aantal reviews te lezen die jammer vonden dat het alleen om Dr. Bishop gingen en dat de andere acteurs zich niet konden bewijzen in de aflevering, maar dat vind ik bullshit. |
||||
|