BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
superopa |
Geplaatst op zaterdag 02 mei 2009 12:46 |
||||
@ nuttes, dat bericht waar jij het over hebt. Weet jij nog waarmee dat zowel begon als eindigde? Dan moet je hier toch niet de meeloper uit gaan hangen. |
||||
superopa |
Geplaatst op zaterdag 02 mei 2009 17:01 |
||||
Ja, je hebt helemaal gelijk, (goeie daad voor vandaag weer gedaan.) Maar ik vroeg iets anders. En vanaf nu verspil ik geen tijd meer aan jou, Stumpertje. |
||||
momme040 |
Geplaatst op zondag 03 mei 2009 10:08 |
||||
BenAtHome: Ook ik heb in het begin Fringe vertaald, was zelfs de eerste die de 'pilot' vertaalde en kreeg daar lovende kritieken op. Ik had me alleen niet als vaste vertaler aangemeld en wilde dat ook niet, aangezien dat verplichtingen met zich meebrengt naar de 'afnemers' en je weet nooit of je elke week weer de tijd ervoor hebt. ben daar in het begin ook gewoon mee doorgegaan, maar kreeg een zulke arrogante mail van thethom (ook over BenAtHome)dat je daar verder écht niet mee doorgaat. dit is nog altijd vrijwilligerswerk dat je doet voor jezelf en anderen en dat moet leuk blijven. ik vertaal gewoon door, maar nu alleen voor mezelf, sorry. geen zin in die alleenheerschappij en commentaren van mensen die zich veel beter als anderen voelen. (wilde dit toch ff kwijt) |
||||
Seba28 |
Geplaatst op zondag 03 mei 2009 16:31 |
||||
Zoveel commotie... ik sluit me aan bij de meeste.. Je hebt 3 dagen respijt als vaste vertaler. Lukt het niet binnen die sperperiode dan is het vrij om te posten. Wie zijn sub dan wel al klaar heeft mag die dan posten en ja, de mensen die hem dan downloaden overtuigen dat hun sub van even goede kwaliteit is als die van TheThom. Wanneer dit zo is zal gans dit probleem zichzelf oplossen want hoe langer hoe meer zullen enkel de subs dan van die persoon/groep gedownload worden en is die v2 versie maar weinig tot geen zin meer. In ieder geval zal het voor de meesten een win/win situatie zijn. Dubbel werk zal er nu eenmaal altijd zijn. En wanneer men een niveau probeert waar te maken zoals bierdopje (waar de topseries toch binnen beperkte tijd vertaald zijn) dan is er nu eenmaal concurrentie. Zolang dit gezond blijft.. waarom niet. (Al zou ik liever een samenwerking zien..) |
||||
Technino |
Geplaatst op zondag 03 mei 2009 21:07 |
||||
Daar sluit ik mij helemaal bij aan |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
FastPinguin |
Geplaatst op zondag 03 mei 2009 21:48 |
||||
Als een vaste vertaler het niet haalt binnen 3 dagen, maar wel netjes de status geeft van de sub, vind ik dat niet zomaar iemand een sub moet gaan plaatsen. Maargoed TheThom plaatst niks in de WiP dus vind ik het geen probleem als iemand anders ook subs plaatst. |
||||
Seba28 |
Geplaatst op maandag 04 mei 2009 06:18 |
||||
Quote: En ja.. gelijk heb je.. hier kan ik je inderdaad ook nog in volgen. Wederzijds respect. |
||||
MugenJin |
Geplaatst op maandag 04 mei 2009 08:40 |
||||
Beheerder
Straks in het nieuwe systeem heeft een vaste vertaler 10 dagen volgens mij, 3 dagen om een WIP aan te maken en daarna een week om de sub op te leveren. Of heb ik dat verkeerd begrepen? |
||||
DarkForce |
Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 17:58 |
||||
MugenJin: Zou ik wel bizar vinden eigenlijk...10 dagen is wel erg lang om een enkele aflevering te subben. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
level_mike |
Geplaatst op vrijdag 15 mei 2009 15:20 |
||||
kan iemand afl 18 en 19 syncen met de hdtv versie? |
||||
MugenJin |
Geplaatst op vrijdag 15 mei 2009 15:57 |
||||
Beheerder
DDarkForce: Valt best mee. Er zit meer tijd in het vertalen van een aflevering dan je denkt. |
||||
Jelpot |
Geplaatst op dinsdag 09 juni 2009 11:59 |
||||
Ik zal hier ook nog even men zegje doen |
||||
|