BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Guybrush |
Geplaatst op zondag 02 oktober 2011 13:16 |
||||
Volgens mij was 'Colonel' Broyles, die dus van het andere universum, toch dood. En was Lincoln daar toch 'chief'geworden van de Fringe-division. Nu loopt Broyles daar terug rond?! Dat kan Peter toch niet allemaal ongedaan hebben gemaakt, of zie dat verkeerd? Tis toch ni simpel allemaal! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
blitz0s |
Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 08:27 |
||||
Jou situatie kan ik mij helaas niet meer herinneren. Maar zou goed kunnen want er zijn meerdere zaken die onlogisch zijn in Fringe. Hoezo loopt er van een ieder van ons in elk universum 1 rond, terwijl die andere keuzes maken en op andere plekken uit komen. Hoe kan er dan van iedereen 1 zijn?? Ouders gaan elkaar toch nooit op die manier ontmoeten.. |
||||
Scaper1 |
Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 08:32 |
||||
Misschien heeft het verdwijnen van Peter toch meer invloed gehad op de andere universum dan we dachten? Ik kan niet geloven dat de schrijvers simpelweg een fout hebben gemaakt. Er zit meer hierachter. We moeten afwachten of er een verklaring hiervoor komt. Misschien verandert alles wel weer als Peter weer terug is? |
||||
Regeer |
Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 08:38 |
||||
Het is geen fout. Vond het eerst ook vreemd. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op maandag 03 oktober 2011 08:52 |
||||
Newscrew
Het is vrij eenvoudig (na ik er even over heb na kunnen denken ) Het zit zo: Olivia was aan de andere kant (over there) en ze is terug gegaan omdat Peter haar eraan herinnerde dat ze hier (over here) hoorde! Omdat zij op eigen houtje terug was gegaan (om het maar zo te zeggen) moest Faux-Livia terug gehaald worden door haar te 'ruilen' met een vergelijkbare masse. Daarnaast was het zo dat Col Broyles Olivia geholpen heeft terug te keren. Combineer deze feiten en je komt tot de conclusie dat Col Broyles niet is vermoord noch geruild met fauxlivia omdat het niet noodzakelijk was |
||||
Guybrush |
Geplaatst op dinsdag 04 oktober 2011 05:22 |
||||
Mja, ni helemaal overtuigd, maar tzal wel zoiets zijn zeker! Merci voor de reactie! |
||||
DragonChief |
Geplaatst op vrijdag 07 oktober 2011 09:18 |
||||
Ik vind het persoonlijk een beetje te simpel, ik zat me namelijk ook al af te vragen wat die broyles daar deed :p Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
|