BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 21 februari 2015 22:13 |
||||
Newscrew
Chuck Lorre is de triestste man die ik ken. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Inartie |
Geplaatst op zaterdag 21 februari 2015 22:56 |
||||
Quote: Helemaal mee eens. Deze laatste (dubbel)aflevering was gewoon nog even een trap na richting Sheen. Van mij had Charlie niet terug hoeven te komen, maar maak dan een slotaflevering waarin Allen en Walden centraal staan en waarin hun verhaallijnen worden afgerond, maar niet dit gedrocht. En ook dat kijken steeds in de camera na een (flauwe) grap, dat hebben ze in die 12 seizoenen nog nooit gedaan. Nee, een teleurstellend einde van een serie die steeds minder werd. |
||||
Dream |
Geplaatst op zondag 22 februari 2015 08:07 |
||||
Ben het gedeeltelijk met je eens Inartie. |
||||
hendriks |
Geplaatst op zondag 22 februari 2015 12:25 |
||||
ronduit slecht einde zond van die leuke serie wat bijblijft is vooral die klote lorre met ze wraak en ze achterlijk zin op het eind die ook weer nergens op slaat winning en dan zelf piano op ze kop het sloeg helemaal nergens op zonde |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 24 februari 2015 10:18 |
||||
Jaren terug gestopt met deze komedie maar kon het toch niet laten om de laatste aantal afleveringen te gaan kijken.. Wilde stiekem toch weten hoe het ging eindigen. Ik vond de dubbellange finale juist goed. Onwijs gelachen moet ik zeggen.. Heerlijke satire waarbij ze vooral zichzelf niet serieus namen.. Bijna alle bekenden kwamen weer langs die ik jaren terug ook had gezien.. blijkbaar had ik niets gemist, behalve Maggie Lawson misschien Heerlijk om te zien dat Chuck Lorre zo de draak weet te steken met de hele Charlie Sheen situatie van jaren terug! Vincit omnia veritas! |
||||
Donkeh |
Geplaatst op dinsdag 03 maart 2015 22:03 |
||||
Ik vond het einde echt zonde...Hier hadden ze veel meer mee kunnen doen..Zelfs een echte Charlie die re-entrance doet! Maar nee, een fake one, die dan een piano op z'n kop krijgt...? wtf? |
||||
gekkeboi |
Geplaatst op woensdag 04 maart 2015 01:47 |
||||
Te lame einde.. |
||||
FastPinguin |
Geplaatst op woensdag 11 maart 2015 21:48 |
||||
Quote: Ben het volledig met je eens. Zwak einde, maar ze hebben het geprobeerd met Charlie: |
||||
cobra |
Geplaatst op woensdag 11 maart 2015 21:51 |
||||
Ik kon het best appreciëren. Toch een paar keer in spontane lach geschoten. |
||||
Grovo |
Geplaatst op donderdag 12 maart 2015 18:01 |
||||
Ach, het kon er wel mee door. Voor een serie die al een paar seizoenen over haar hoogtepunt heen was, verwachtte ik er dan ook niet veel van. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op vrijdag 13 maart 2015 00:08 |
||||
Newscrew
Als je CLP #491 (ook hierboven) even doorleest, kan je Charlie toch alleen maar gelijk geven? Ik zou ook bedankt hebben. En de enige reden dat Lorre ook een piano op zichzelf liet vallen is om het op een grap te laten lijken, maar het is gewoon een smerige natrap. Ik ben klaar met die man en alle projecten waar hij ooit nog aankomt na The Big Bang Theory. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|