BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
JustMike |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 22:53 |
||||
Spoiler!Geniaal stukje met Walter en Peter die praten over die anti-zwaartekracht kogels. "Because it's cool." Ook echt geniaal als je later in de aflevering een observer ziet vliegen.
It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
GetLittUp |
Geplaatst op zaterdag 19 januari 2013 23:31 |
||||
Newscrew
Quote: Dat was echt fenomenaal. Spoiler!Walter had met iedereen nog even een leuk momentje in de finale, maar toen hij met Astrid praatte en haar ook daadwerkelijk Astrid noemde, dacht ik aan zijn lach te zien dat hij het eigenlijk al die vijf jaren lang al wist als een soort inside-inside joke voor alleen hemzelf.
Een sublieme afsluiter van een sublieme reeks. Neem een kijkje op het nieuwe Seriesfeed. |
||||
MarcelS |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 10:45 |
||||
weer een toffe serie minder helaas. MarcelS wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 2 keer bewerkt |
||||
Evermind |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 10:55 |
||||
Jammer jammer jammer dat het klaar is! Dit was één van de series waar ik vijf jaar lang iedere week weer naar uitkeek! Quote: Spoiler!Walter bestond nog gewoon op het moment dat ze in het park waren. Wanneer het moment komt dat voor de reset de Observers binnen vielen, wordt hij gewist, omdat hij een paradox zou zijn. Hij heeft Peter die tulp als bericht van hoop en kracht toegestuurd, als afscheid.
the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Scaper1 |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 10:59 |
||||
Goed einde voor een geweldige serie. Jammer dat het afgelopen is, maar Fringe heeft tenminste een einde gekregen. |
||||
JustMike |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 12:08 |
||||
Quote: Spoiler!Volgens mij noemde hij Astrid ook bij haar goede naam in de seizoen 4 finale, want dat had ook het einde kunnen zijn als het gecancelled was.
It's Simple. We Kill The Batman. |
||||
Xandecs |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 14:12 |
||||
Beheerder
Spoiler!Ook leuk vond ik de 'flashback' naar veel eerdere Fringe momenten in de eerste seizoenen, vooril met het biohazerd gas in de facility waar Micheal werd vastgehouden.
|
||||
penoze |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 18:48 |
||||
Spoiler!Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat Peter nog leeft? Hij wordt nadat hij door het ijs zakt als kind, na de oversteek met Walter uit het andere universum, toch gered door September? Maar dat kan toch niet als er geen observers zijn? Hoe dan ook jammer dat het is afgelopen was een top serie |
||||
blizzard025 |
Geplaatst op maandag 21 januari 2013 20:50 |
||||
Quote: Omdat de observers pas veel later binnen vielen. |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 06:48 |
||||
Spoiler!De bedoeling van The Plan was dat de Observers nooit "ontwikkeld" worden, dus ik begreep dat September nooit bestaan zou hebben. Daardoor zou Walternate zijn cure voor zieke Peter in het andere universum wel gemaakt hebben (omdat September hem niet afleidt), en zou Walter die Peter niet hebben hoeven stelen. Hoe Peter dan in dit universum terecht komt, weet ik niet... Iemand een idee? Want deze Peter ging wel dood toch? Dat was volgens mij een gebeurtenis zonder Observers...
the Evermind that knows no season and withers not |
||||
blitz0s |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 21:42 |
||||
Denk dat jullie dan te veel doordenken. Want dan blijf je aan de gang met gebeurtenissen welke niet meer kloppen of op elkaar aansluiten blitz0s wijzigde dit bericht op 30-11--0001 om 00:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
DragonChief |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 21:52 |
||||
Zo, ben vandaag weer eens begonnen met S05 (vorige keer afgehaakt omdat het me niet kon boeien) en er net 2 weggekeken. Aangezien ik toch weinig te volgen heb kan ik dit seizoen (en daarmee de serie!) mooi afmaken Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
masterbreel |
Geplaatst op woensdag 23 januari 2013 22:33 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!De white tulip komt uit de aflevering 'white tulip'. Hierin is een man die probeert terug in de tijd te gaan centraal. Het lukt hem zelfs, maar hij trekt enorme energie naar zich toe, waardoor de eerste scene in de aflevering is dat iedereen in een treinstel dood gaat aan een hartstilstand. Het is de aflevering waarbij die man uiteindelijk ver genoeg terug in de tijd kan om bij zijn vrouw in de auto te stappen en te zeggen dat hij van haar houd, precies voordat ze worden aangereden.
In die aflevering zegt Walter dat hij een signaal van God zou willen ontvangen "bijvoorbeeld een witte tulp'. Aangezien de man die terug in de tijd gaat alles onthoudt (en de rest niet) stuurt hij Walter een witte tulp, als een signaal van God dus zeg maar. Walter, die niet weet dat hij in een niet meer bestaande toekomst dit heeft verteld aan die man, interpeteerd dit daarom als een signaal van God. De witte tulp is dus een signaal aan Peter, dat alles goed is gekomen zeg maar. Dat is de white tulip. |
||||
blitz0s |
Geplaatst op donderdag 24 januari 2013 08:02 |
||||
Spoiler!Alleen als de observers niet binnenvallen, dan is er toch ook geen reden om die tulp te versturen? Hij verstuurd die tulp toch juist omdat Walter besloten had zich op te offeren en het kind mee naar de toekomst te nemen.
Die tulp vloeit daaruit voort, anders zou Donald/September ook niks over de Tulp weten. |
||||
Barbossa |
Geplaatst op zondag 27 januari 2013 09:07 |
||||
Spoiler!De witte tulp stond voor hoop en vergeving. Walter vraagt Peter om hem te vergeven en hoop op dat ze elkaar ooit weer zien. Het is een beetje een open einde zodat je zelf kunt bedenken wat er zou kunnen gebeuren. Vond het een beetje verwarrend dat Peter niet gereset werd, omdat hij gered werd door september die dus nooit heeft bestaan. Als de tijd gereset is kan Peter het dus als kind nooit hebben overleefd. Al denk ik dat de machine meer diende om vanaf 2015 de tijd te resetten. Op het moment dat Etta naar Peter komt gerend wordt tijd gereset en wordt Walter een paradox en verdwijnt dus uit die tijd (hij had nog wel tijd om die tulp op de post te doen). Vanaf dat moment bestaan ook de observers niet meer, dit zou kunnen verklaren waarom Peter er wel gewoon is! Laat je fantasie en verbeelding maar spreken, maar denk dat het ongeveer zo in elkaar moet steken echt jammer dat het nu klaar is maar wel een mooie finale die ik zeker op DVD wil hebben! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
masterbreel |
Geplaatst op dinsdag 12 februari 2013 16:36 |
||||
Newscrew
Quote: Spoiler!De Witte Tulp is dus hetzelfde teken als eerder, een 'teken van God', als vergiffenis en en teken dat alles goed komt. Het signaal is vaker voorgekomen, de Witte Tulp is een teken die men aan elkaar geeft als een teken dat alles goed komt e.d.
masterbreel wijzigde dit bericht op 12-02-2013 om 16:36, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Stevo |
Geplaatst op vrijdag 28 juni 2013 13:02 |
||||
Ik zou graag Fringe The Complete Bluray Collection willen aanschaffen, maar weet één van jullie of de Nederlandse versie van deze set al uit is/ of wanneer die uitkomt? Vincit omnia veritas! |
||||
masterbreel |
Geplaatst op zaterdag 29 juni 2013 15:45 |
||||
Newscrew
Ik heb geen idee, je kan bol.com proberen |
||||
fl0ff13 |
Geplaatst op zaterdag 29 juni 2013 16:13 |
||||
Klik, alleen nog maar de losse seizoenen. Laat ondertitels vrij, doneer hier! |
||||
Lauwien |
Geplaatst op woensdag 03 juli 2013 12:42 |
||||
Is ff wennen seizoen 5 Leuk, Spontaan, Enthousiast, Hilarisch, Vrolijk, Aardig, Lekker, Temperamentvol, Assertief, Ongeduldig, Zorgzaam, Dominant, Gezellig, Onweerstaanbaar, Intelligent en Etc Etc... |
||||
Stevo |
Geplaatst op maandag 09 september 2013 21:28 |
||||
Quote:Skopje omhoog.. misschien is er nu alwel nieuws... Vincit omnia veritas! |
||||
4d4m0 |
Geplaatst op maandag 09 september 2013 22:22 |
||||
Op 16 oktober komt seizoen 5 pas beschikbaar op BR en DVD. |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 10 september 2013 08:40 |
||||
Bedankt voor de info Nollus, dan wacht ik iig nog tot eind oktober voordat ik er weer naar ga zoeken. Wil de boxset namelijk heel graag hebben Vincit omnia veritas! |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 01 oktober 2013 14:08 |
||||
Hier zeggen ze dat je de Blu Ray Complete Collectie ook vanaf 16 oktober kan kopen! the Evermind that knows no season and withers not |
||||
Stevo |
Geplaatst op dinsdag 01 oktober 2013 15:10 |
||||
Quote:Dag na me verjaardag.. hopelijk krijg ik wat envelopjes, dan schaf ik de boxset gelijk aan Ik zag op Bol.com dat de boxset uit 20 discs bestaat, dit houdt dus in dat elke disc 5 afleveringen erop heeft staan. Dit vind ik toch aardig veel, hopelijk is de kwaliteit alsnog goed. Stevo wijzigde dit bericht op 01-10-2013 om 15:27, totaal 1 keer bewerkt Vincit omnia veritas! |
||||
|