BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Bogey |
Geplaatst op donderdag 02 mei 2013 15:19 |
||||
Zojuist de eerste paar afleveringen vanhet zesde seizien van Mad Men bekeken en tot nu toe vind ik het behoorlijk tegenvallen. Het niveau van de voorgaande seizoenen wordt m.i. bij lange na niet gehaald. |
||||
rgeerolf |
Geplaatst op zaterdag 04 mei 2013 16:29 |
||||
Ik vind het wel nog leuk hoor ... Was wat wennen om meer mee te zijn in het verhaal, maar S06 kan mij wel bekoren ... |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 04 mei 2013 17:22 |
||||
Moet aankomende week (of dit weekend) nog beginnen met kijken Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
AlienAlf |
Geplaatst op maandag 20 mei 2013 15:03 |
||||
Elke aflevering vraag ik me af wat er in godsnaam is gebeurd met de serie. Tot dit seizoen keek ik altijd enorm uit naar elke nieuwe aflevering, nu laat ik hem soms een paar dagen liggen. |
||||
Bogey |
Geplaatst op zondag 26 mei 2013 12:09 |
||||
Yep Alf, heel herkenbaar. Ik dacht eerst dat het lag aan wie de aflevering geschreven had, maar toen realiseerde ik mij dat scripts goed gekeurd moeten worden. Tevens blijken afleveringen geschreven door mr Weiner himself niet veel beter te zijn (imho). Ik denk dat mr Weiner een beetje overmoedig is geworden door het succes van de serie. Als dit zo door gaat vermoed ik dat de serie het niet veel langer zal volhouden. Weet iemand de ratings? |
||||
Scream2000 |
Geplaatst op zondag 26 mei 2013 14:40 |
||||
Helaas, het gaat berg af. Seizoen 6 hadden ze voor mij niet meer hoeven te maken. Tot en met S4 was het nog echt toppie. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
Deleted_201312221339 |
Geplaatst op zondag 26 mei 2013 18:05 |
||||
Ik moet nog aan seizoen 6 beginnen, maar dit klinkt niet goed. Seizoen 5 vond ik ook al minder dan de voorgaande seizoenen. Ik twijfel nu of ik er überhaubt nog mee verder ga. “Blessed is the man who, having nothing to say, abstains from giving us wordy evidence of the fact.†|
||||
FreakZ |
Geplaatst op zondag 26 mei 2013 19:02 |
||||
Ik weet niet waar jullie naar kijken, maar volgens mij geen Mad Men... S06 is gewoon hartstikke leuk om te kijken. Het enige jammere is dat de ondertitels wat langer duren dan bij andere populaire series. |
||||
DW2000 |
Geplaatst op woensdag 26 juni 2013 19:53 |
||||
Nou, erg tegenvallend seizoen was dit, hopen dat ze zich weten te herpaken voor seizoen 7 |
||||
sw3ex |
Geplaatst op woensdag 26 juni 2013 21:22 |
||||
Het was ook sowieso terug even nadenkend over al hetgeen er gebeurd was na (als ik mij niet vergis) 2 jaar stilte. En ik vond het zwak op het begin, wat beter in het midden en onsamenhangend tegen het einde met als dieptepunt de laatste aflevering waarvan het plot zo kan worden samengevat: Spoiler!-Schat ik heb een drank probleem, we vertrekken naar Californië.
Paar minuten later: -Schat ik vertrek toch niet naar Californië maar ik zal je daar nog komen bezoeken. -Ow ik wordt op non-actief gezet... The end |
||||
pspacer |
Geplaatst op donderdag 27 juni 2013 00:12 |
||||
2 jaar stilte? vorig jaar was er toch ook gewoon een seizoen? |
||||
Sens |
Geplaatst op woensdag 03 juli 2013 18:52 |
||||
Ik vond dit seizoen beduidend minder dan voorgaande seizoenen. Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik de laatste drie afleveringen nog niet heb gezien. Er zijn namelijk nog geen WEB-DL syncs van beschikbaar helaas. |
||||
Pepino |
Geplaatst op zaterdag 24 augustus 2013 07:55 |
||||
Hallo iedereen, |
||||
DragonChief |
Geplaatst op dinsdag 27 augustus 2013 13:12 |
||||
Ik moet de laatste epi nog kijken. Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
DragonChief |
Geplaatst op zaterdag 07 september 2013 10:17 |
||||
Quote: ** pas op, spoilers ** Ondertussen alles gekeken, en het antwoord op je vraag is: omdat hij er nu moeite mee heeft om twee personages te zijn, namelijk Dick en Don, het hele seizoen mixt het al door elkaar (dat zie je ook op de bruiloft van die soldaat tijdens zijn vakantie) en hij begint moeite te krijgen met het volhouden van het 'iemand anders zijn'. Nadat hij in de gevangenis heeft gezeten omdat een die politicus had geslagen in de bar zie je Don zijn alcohol weggooien. Don heeft 'eindelijk' zijn eigen regel overtreden: Dick Whitman in zijn leven mengen, en dit deed hij op een slecht moment (tijdens de Hershey meeting). De vraag is of hij nu blijvend kan stoppen met drinken, maar door zijn geheim eindelijk kwijt te kunnen heeft hij misschien zijn eigen leven gered waarmee hij kan stoppen met het drinken van alcohol en het hebben van seks met allerlei vrouwen om zijn verleden te kunnen vergeten. Dit laatste komt ook weer terug wanneer hij zijn kinderen laat zien waar hij vandaan komt, als je kijkt naar Sally zie je een soort blik van begrip, misschien snapt ze nu het gedrag van haar vader beter Strippers do nothing for me…but I will take a free breakfast buffet anytime, anyplace. |
||||
Pepino |
Geplaatst op vrijdag 27 september 2013 11:35 |
||||
Bedankt! Ik heb het zesde seizoen in zeer snel tempo bekeken (Mad Men verslaving) en ergens was dat een beetje dom: veel belangrijke scènes ben ik alweer vergeten. Ik kan me bijvoorbeeld niet herinneren dat ie de drankfles wegsmeet of zijn aanwezigheid bij de bruiloft van de soldaat. Zonde :/ |
||||
|