BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
birgy |
Geplaatst op vrijdag 17 december 2010 17:29 |
||||
Volgens mij klopt er iets niet aan Simon die terug in de tijd gereisd om Alisha te redden. Toen Alisha in de toekomst werd vermoord, was ze al samen met Simon. In het heden wordt ze bijna vermoord, maar gered door Simon. Toen zij eigenlijk dood zou gaan, had ze niks met Simon. Dat klopt toch niet? Of heb ik iets gemist? |
||||
dkms |
Geplaatst op zondag 19 december 2010 02:32 |
||||
Spoiler!ze heeft het overleefd doordat The Hooded Hero haar heeft gered. In de laatste scene met THH zegt hij het zelf: "it's all coming together now" wat mij eerder intrigeerde was: hij heeft geen een keer 'onzichtbaarheid' gebruikt. En vooral: HOE is hij terug gekomen? Ik vermoed dat S03 daar over zal gaan, en dat S02E07 (Christmas Special) daar al een tipje van de sluier zal lichten. en S02E06 geeft al een paar tips: cfr Terminator uit 1984 en Back To The Future (ook uit 1984). Voeg daar nog wat Sliders materiaal aan toe en wat met Curtis in het eerste seizoen gebeurde... Allemaal tijdparadoxen en parallelle werelden. Zie maar met Curtis en zijn flashforward in S02E05. (hopelijk vannacht de subtitle af) Spoiler! Trouwens, heb je er al bij stilgestaan dat ze er allemaal aan zouden gegaan zijn als Simon niet er niet was geweest? Misschien niet enkel de keren ervoor, maar zeker wanneer ze allemaal aan die vleeshaken hingen. Hoe kon hij dan terugkomen als hij al dood was? Volgens mij is het dus een 'andere' Simon die is teruggekomen uit een van Curtis zijn mislukte experimenten/terugdraaiacties in de toekomst. Nu ja, Curtis of iemand anders... dubbele spoiler Het is niet allemaal even accuraat, maar tot nu toe zijn ze er wel in geslaagd om er een iets of wat aanvaardbare verklaring voor te geven. En het is maar TV. Dan hoeft het niet accuraat te wezen. Of geloof jij het hele 'storm' verhaal en loop je bij elk onweer ook de straat op in de hoop dat het je ook overkomt? Niet vergeten om dan iets op je lever te hebben of aan iets deftigs te denken/wensen, of je krijgt zo'n shitty power. dkms wijzigde dit bericht op 19-12-2010 om 04:18, totaal 1 keer bewerkt |
||||
birgy |
Geplaatst op maandag 20 december 2010 22:09 |
||||
Dat er meer niet klopt aan deze serie, dat snap ik en dat is logisch Maar ik vond dit zo vreemd. Maar bedankt voor je uitleg. Het heeft het wat duidelijker gemaakt. |
||||
dkms |
Geplaatst op maandag 20 december 2010 23:12 |
||||
je kan altijd rond mei naar London afreizen en gedurende een paar weken/maanden de buurt rond Southmere Lake (oost-zuid-oost London) in Thamesmead (naast de A2016) in de gaten houden om sneak previews te hebben? |
||||
sickofitall |
Geplaatst op dinsdag 05 april 2011 11:38 |
||||
Er is nog iets dat niet klopt bij futur-Simon... |
||||
dkms |
Geplaatst op maandag 31 oktober 2011 02:40 |
||||
niet dat ik de aflevering van gisteravond al gezien heb, maar met wat ik uit de trailers heb gehaald Spoiler! die kerel uit de laatste aflevering van S02 die de powers kon absorberen/afnemen/doorgeven zal een prominentere rol krijgen in S03, al was het maar in de eerste aflevering om te laten zien welke powers ze hebben gekozen enz. Hij is dus immuun voor powers van anderen. wat als... future Simon ZIJN power kiest (of krijgt op de een of andere manier)? of een soort van bel kan maken waarbinnen powers niet werken. Zou dat een antwoord geven op je vragen? anyhoe, iedereen weet onderhand dat Nathan (tijdelijk?) weg is uit de serie. Als ik de comments op de E4.com site lees, zijn er wel wat mensen teleurgesteld in de aflevering en vooral opvolging. enneuh, future Alisha heeft wel een power. Antonia Thomas heeft in interviews zelfs gezegd dat ze deze zelfs beter vindt dan die vorige. Nu ja, als actrice waarschijnlijk :-) niet vergeten dat de show het nu net van zijn absurditeit moet hebben. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|