BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
SjaccoPopino |
Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 18:23 |
||||
Quote: Bron Super nieuws uiteraard, kijk er nu al naar uit! Maar heb wel een paar bedenkingen...Onderstaande spoiler pas lezen als je seizoen 3 helemaal gezien hebt!! Spoiler!Alisha is dus dood en Antonia Thomas heeft ook bevestigd dat ze niet meer terug komt voor het vierde seizoen (bron). Dat Robert Sheehan (Nathan) na het tweede seizoen gestopt is, weten we ook allemaal en ik heb nog nergens een bevestiging gevonden dat hij terug komt voor seizoen vier (ben ook bang dat dat niet gaat gebeuren). En nou lees ik op Wikipedia ook nog eens het volgende:
A behind the scenes video for the Series 3 finale was released online, in which series star, Iwan Rheon has announced on Facebook that he has left Misfits "Thanks for all the comments and support. I'm so grateful for the opportunity that MisFits gave me and all the fun I had doing it. But I have left now and look forward to doing exciting new things. The show must go on! X" Dus ook geen Simon in seizoen 4?? Waar en om wie moet het dan in hemelsnaam gaan?? Nathan was de eerste twee seizoenen mijn favoriet en Simon heb ik gedurende de hele serie heel sterk gevonden, dus zonder die twee lijkt het me niet heel interessant meer. Hoewel ik die Rudy toch eigenlijk wel elke aflevering grappig ben gaan vinden! Maar goed, ik ben benieuwd naar eventuele komende aankondigingen over de cast. En uiteraard naar het seizoen zelf, want ook al zou het zonder Alisha en Simon zijn, kijken ga ik het sowieso! SjaccoPopino wijzigde dit bericht op 20-12-2011 om 18:24, totaal 1 keer bewerkt |
||||
dkms |
Geplaatst op woensdag 28 december 2011 10:02 |
||||
de subs moeten nog volgen, maar heb ondertussen voor continuïteit natuurlijk ook de rest van seizoen gekeken. over naar spoilermodus dus. Spoiler!
dat Nathan er niet meer bij was, vond ik nog overkomelijk, maar voor mij was Simon vanaf S01 de sterkhouder en is het verlies ervan toch iets moeilijker te slikken. De hele verhaallijn met de tijdsparadox zat er aan te komen, maar had gehoopt dat hij de lus toch kon doorbreken op de ene of andere manier. Het hele 3e seizoen doet z'n best om alle losse eindjes naar die paradox toe op te lossen (andere tijdreiskracht, hoe Simon imuun is geraakt aan krachten, ...) en speelt met mogelijke alternatieven (resurrection => zombies, terugdraaien tijd => leguaan => kracht toch weg). Dat neemt niet weg dat men nog altijd een paar losse eindjes niet heeft verklaard, al liet men er toch zaken voor open en is dit mogelijk nog niet helemaal het einde voor Simon/Alisha. bvb: - hoe/wat/waar/wanneer is die foto in Vegas tot stand gekomen? Ze zijn niet naar Vegas geweest, desondanks dat ze naar de trouw van Nathan gingen gaan (mogelijke verklaring). - Simon mocht nooit weten wie Superhoodie was, maar wist het toch. Heeft Alisha daarom toch dingen in gang gezet voor een alternatieve tijdslijn en is ze vroeger dan gepland gestorven? - Als die religieuze preutse uit S01E06 dan toch een slachtoffer moest uitkiezen, waarom dan wraak nemen op Alisha? Of was het op Simon via Alisha? Of kon ze geen wraak meer nemen op Nathan voor haar overlijden? Het spijtigst van al vind ik dat met verdwijnen van Simon het hele verhoopte scenario van 'real life' super heroes van het toneel verdwijnt. Wat ik wel positief vond is hoe dat Rudy karakter toch al wat heeft bijgebracht. Zelfs in hun duale toestand is de 'sterke' Rudy bij momenten toch een 'zwakke', dus ik zie nog wel wat potentieel als nieuwe favoriete karakter. Ook Seth is een aanwinst en eindelijk eens wat geluk voor Kelly, die ook gegroeid is dit seizoen. De aanwezigheid van Seth opent natuurlijk perspectieven voor nieuwe krachten en meer afwisseling, maar daartegenover staat dat hij met zijn praktijk is gestopt. Kortom, ik weet niet wat te verwachten/verhopen van S4, maar verlang in ieder geval naar meer sterke karakters/(zwak naar sterk)transities. Misschien dat Kelly en Curtis eindelijk als karakter eens kunnen groeien en op de voorgrond kruipen. Zeker Curtis hield zich altijd en overal afzijdig en trad nooit echt op de voorgrond (met uitzondering van de Nazi-ep). |
||||
Tits |
Geplaatst op maandag 29 oktober 2012 17:01 |
||||
Deze is ook weer begonnen. Ben benieuwd! |
||||
pspacer |
Geplaatst op maandag 29 oktober 2012 17:47 |
||||
Hij was awesome! heb dubbel gelegen. Alleen jammer dat er nog maar 1 van de originele cast is, wel een leuk meisje voor teruggekomen. |
||||
svennie1992 |
Geplaatst op dinsdag 20 november 2012 21:05 |
||||
en tot zo ver de orginele cast.. blijft leuk maar 1e 2 seizoenen waren leuker |
||||
Linn91b |
Geplaatst op woensdag 21 november 2012 14:51 |
||||
Ja, ik vind het ook jammer dat Spoiler!Curtis weg is. Spoiler!Hoewel hij toch mijn minst favoriete character was. Bagger dat de hele originele cast weg is.
Rudy maakt veel goed, though. En Jess. Xandecs wijzigde dit bericht op 21-11-2012 om 19:44, totaal 1 keer bewerkt |
||||
dkms |
Geplaatst op woensdag 21 november 2012 19:33 |
||||
@Linn91b: zet eens een spoileralert! dkms wijzigde dit bericht op 21-11-2012 om 19:34, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Linn91b |
Geplaatst op woensdag 21 november 2012 21:30 |
||||
Oh shit, sorry! |
||||
TheHague85 |
Geplaatst op maandag 03 december 2012 02:29 |
||||
origineel verhaal weg, cast weg.. toch blijft het nog wel te doen |
||||
Quinterra |