BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
SeriesFreak |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 10:27 |
||||
De serie is gister van start gegaan. Ik heb tot nu toe goede reviews gelezen, maar vroeg me af of de mensen die de aflevering al gezien hebben, het wat aan vonden? Ben bang dan het te veel op Gossip Girl lijkt, en dan is het al een deal-breaker. |
||||
Evermind |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 10:43 |
||||
Gossip Girl ken ik niet, maar ik hoop dat het enigzins lijkt op de originele SATC. Ik spaar iets meer op voordat ik aan de pilot begin, dus ik wacht in spanning op de snelle kijkers the Evermind that knows no season and withers not |
||||
ako |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 11:41 |
||||
Heb het even vluchtig bekeken en denk dat mijn vriendin die SATC vroeger erg leuk vond dit een stuk minder gaat vinden. Wel een erg jong tienerdrama met weliswaar een verwijzing naar SATC maar inderdaad meer een nieuwe, eerste seizoenen, Gossip Girl (wat bij The CW ook moest wijken voor deze nieuwe serie al was de rek er ook wel uit). |
||||
rudiconny |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 13:55 |
||||
is er iemand bereid om deze serie te vertalen |
||||
Mister13 |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 20:30 |
||||
wow!!! Rampzalig dit. Puberaal tienerdrama zeg. |
||||
NathalieM |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 22:38 |
||||
Heb hem niet gezien maar de première scoorde een 0.6 in de demo's (met een repeat van de Pilot er vlak achter die dan 0.4 kreeg). En aangezien de Pilot meestal het hoogst scoort, zit dit er niet zo goed uit. |
||||
mike2507 |
Geplaatst op dinsdag 15 januari 2013 23:52 |
||||
Heb net de eerste ep bekeken en zo slecht was het niet, gewoon een high school drama zoals er zoveel zijn |
||||
aegis |
Geplaatst op donderdag 17 januari 2013 21:43 |
||||
zojuist ep 1 gekeken, ik vond het niet echt speciaal, ik ga het nog 2 afl de kans geven. Vertalingen: 259 |
||||
pwienen |
Geplaatst op zondag 20 januari 2013 09:21 |
||||
Ik vind de eerste aflevering wel leuk, maar ben idd ook wel benieuwd hoe ze dit 'interessant' gaan houden. En de link met SATC vind ik ook jammer, ik laat mijn verbeelding graag op de vrije loop. Maar nu ik de toekomst van Carrie al weet vind ik dat wel jammer. Maar ik geef het wel een kans en zie wel hoe het verder gaat. Ik vertaal momenteel Beauty and the Beast |
||||
grapjasper1 |
Geplaatst op dinsdag 22 januari 2013 14:57 |
||||
Persoonlijk vind ik het een goed begin. Mij viel inderdaad ook de muziek erg op. De verwijzingen naar SATC maken mij juist nieuwsgierig; wat komt er nog meer? wanneer komt ze de SATC personages tegen? |
||||
Rooy25 |
Geplaatst op donderdag 28 februari 2013 07:40 |
||||
Dit is geen serie met een boeiend verhaallijn, maar gewoon een serie dat lekker wegkijkt. Echt zo'n serie dat je leuk vindt om te kijken of helemaal niets aan vind. Welke doelgroep deze serie nou zal aanspreken is mij een vraag en Ik weet ook niet zo goed waar ik de serie onder moet plaatsen. High school drama ligt het meest voor de hand. Maar wel een luchtige high school drama met een vleugje sex and the city en een jaren 80 decor. Of noem het "sex and the city 4 kids". |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|