BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
kozzie |
Geplaatst op zaterdag 20 augustus 2011 09:27 |
||||
Hoe kan er nou gestemd worden op deze serie als die nog niet eens is uitgezonden? |
||||
MrZazou |
Geplaatst op zaterdag 20 augustus 2011 09:49 |
||||
Omdat er misschien gestemd wordt aan de hand van de trailers? |
||||
kozzie |
Geplaatst op zaterdag 20 augustus 2011 10:17 |
||||
Ja dat zegt lekker veel. Echt onzin... |
||||
eapoe |
Geplaatst op zondag 21 augustus 2011 13:30 |
||||
Ja... stemmen vanwege een trailer ... lekker slim !! |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
MrBlueEyes |
Geplaatst op zondag 21 augustus 2011 16:43 |
||||
Zoveel zeggen die stemmen hier toch niet, dus wat maakt het uit. |
||||
DarkForce |
Geplaatst op zondag 21 augustus 2011 22:14 |
||||
Quote: Precies. Ik denk dat de meeste mensen toch een heel hoog cijfer geven aan hun favorieten en verder amper stemmen (behalve als het heel slecht is). "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
Acemath |
Geplaatst op maandag 22 augustus 2011 07:58 |
||||
Om eerlijk te zijn ben ik die hele "teen-mystery" of "teen^horror" of hoe je het ook wil noemen KOTSbeu gezien. Twilight, Vampire Diaries, Hex, en noem maar verder op. Iedere tiener van tegenwoordig denkt dat een Vampier een knappe vent is, die alles voor zijn lief zou doen, en dat een heks een lekkere tante is. In de tijd van Buffy en de eerste seizoenen van Charmed was het nog allemaal origineel, maar tegenwoordig is het zo uitgemolken als maar zijn kan. Ieder zijn meug natuurlijk, maar voor mij zijn Vampieren dodelijke en lelijke wezens, die men moet vrezen, en niet wezens waar je mee aan de bar gaat hangen. Voor mij zijn vampieren wezens zoals in de Film Priest. Ugly as shit en zo dodelijk als de pest. Moesten ze bestaan natuurlijk. Acemath wijzigde dit bericht op 22-08-2011 om 08:00, totaal 1 keer bewerkt |
||||
Asteria |
Geplaatst op maandag 22 augustus 2011 08:32 |
||||
Quote: Ook al kijk ik uit naar de serie, ik moet je toch wel gelijk geven. Maar anderzijds heb ik dat wel vaker (hoeveel versies zijn er van CSI alleen al; en dan ook nog eens al de andere politieseries. Net hetzelfde met advocatenseries). Zolang het maar geen reality is, dan ben ik al heel tevreden! Ohja: ik heb nog niet gestemd ;-) Edit: -spatie- Asteria wijzigde dit bericht op 22-08-2011 om 08:36, totaal 1 keer bewerkt Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
Acemath |
Geplaatst op maandag 22 augustus 2011 09:05 |
||||
Quote: Over de soorten reeksen die je opnoemt, daar kan ik je ook gelijk in geven. Tegenwoordig draait alles om geld en kijkcijfers en -ratings. Doet 1 reeks CSI het goed, dan krijg je 7 spin-offs. Of die reeksen kwalitatief in orde zijn, daar is geen haan die daar naar kraait, zolang het maar geld in het laatje brengt. Een reeks die een originele invalshoek heeft, is tegenwoordig en zeldzaamheid. En als er dan zo een serie is, dan zijn ze in principe voor airing al ten dode opgeschreven omdat ze "te origineel of te moeilijk" zijn voor de hersenloze tv staarders. Daarom ben ik zo verliefd op series zoals Fringe, Warehouse 13, Eureka etc. Die proberen tenminste iets originelers te brengen dan 95% van de series die men tegenwoordig op de tv ziet. And don't get me started on reality shows |
||||
pspacer |
Geplaatst op maandag 22 augustus 2011 10:17 |
||||
Quote: Dat is het mooie van marktwerking, als de vraag naar dit soort series nog steeds groot genoeg is, blijver er series als deze komen. Lijkt me niks mis mee, aangezien niemand je verplicht om er naar te kijken. En volgens mij heeft het altijd om kijkcijfers gedraaid en inherent daaraan om geld. Je kan kijkcijfers trekken door iets goeds te jatten of met iets origineels te komen. |
||||
Asteria |
Geplaatst op maandag 22 augustus 2011 10:33 |
||||
Tuurlijk Pspacer, niemand verplicht ons er naar te kijken. Maar trop is teveel. En dat is "de pech" bij Amerikaanse seriemakers: iets heeft veel kijkcijfers: we nemen het over, mits enkele aanpassingen. Zo heb ik over Vampire Diaries gelezen dat ze Elena van blondine (in de boeken) naar brunette hebben gewisseld omdat Twilight zo een hype was/is en ze van het succes wouden meegenieten. Om maar een voorbeeld te geven. Of course women don't work as hard as men... We get it right the first time! |
||||
chillywitch |
Geplaatst op maandag 22 augustus 2011 13:06 |
||||
geluukig ben ik een groot liefhebber van dit soort series.... We are all angels with only one wing, we need to embrace one another to fly... |
||||
|