BierdopjeV3 Alpha nu beschikbaar. Wil je helpen? Kijk dan hier
|
|||||
Auteur | Bericht | ||||
---|---|---|---|---|---|
hdvr |
Geplaatst op zaterdag 20 december 2014 21:49 |
||||
Dan klik je toch niet op een topic over het laatste seizoen? |
||||
hoogie |
Geplaatst op zondag 21 december 2014 09:44 |
||||
Quote: Inderdaad, en los daarvan: je weet pas dat het om laatste deel gaat als je het gelezen hebt. En zoals iemand eerder al opmerkt: het topic is "seizoen 6", niet "laatste deel". Juist daarom die tags, dan kun je gezellig met zijn allen gebruik maken van dit forum. Maar helaas blijven er altijd mensen die alleen maar aan zichzelf denken..... Hij/zij wil waarschijnlijk gewoon heel stoer laten zien dat hij al zo snel het laatste deel gezien heeft, want waarom zou je dit anders zo snel de wereld in willen slingeren en vervolgens zo principieel zijn over iets dat je met een beetje verstand als "normaal fatsoen" zou kunnen bestempelen. hoogie wijzigde dit bericht op 21-12-2014 om 09:45, totaal 1 keer bewerkt |
||||
LizzyDuck |
Geplaatst op zondag 21 december 2014 12:50 |
||||
He-le-maal eens met Hoogie! |
||||
hdvr |
Geplaatst op zondag 21 december 2014 14:21 |
||||
He-le-maal mee oneens |
||||
DarkForce |
Geplaatst op zondag 21 december 2014 14:32 |
||||
Ik moet toegeven dat ik er weinig moeite mee heb. Als ik een serie volg en zie dat een topic genaamd seizoen x (seizoen wat bijv nu bezig is), kijk ik daar pas als ik bij ben met dat seizoen, dat is toch niet gek? Het is een topic om het hele seizoen te bespreken, als je die dan nog niet gezien heb moet je er niet naar kijken. Daarnaast is het ook niet bevorderlijk voor het leesplezier als alles maar in spoiler tags moet omdat er wel eens iemand naar het topic kan kijken die het nog niet gezien heeft.. "You just can\'t resist bringing up the fact that I once accidentally destroyed a couple of planets, can you?" |
||||
CorMac |
Geplaatst op zondag 21 december 2014 14:44 |
||||
Ik blijf het maar een kleine moeite vinden om het even tussen tags te zetten, zeker zo kort na de finale. En als lezer hoef je je hele pagina maar te selecteren en je kunt alle spoiler tags gewoon lezen. |
||||
Advertentie | |||||
|
|||||
|